Seclanin asiakastyytyväisyys

Suoritimme asiakastyytyväisyyskyselyn asiakkaillemme syyskuussa 2024. Saimme vastauksia 94 ja haluamme kiittää teitä jokaista kyselyyn vastannutta. Saimme useita konkreettisia kehitysehdotuksia, jotka olemme ottaneet käsittelyyn. Teidän avulla pystymme kehittämään toimintaamme ja palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin. Iloksemme voimme kuitenkin sanoa tyytyväisyyden olevan hyvällä tasolla.

Alla näet kyselyn kysymykset ja tulokset yksityiskohtaisemmin.



Kuinka tyytyväinen olet palveluidemme laatuun?

Kuinka tyytyväinen olet palvelujemme hinta-laatusuhteeseen?

Kuinka todennäköisesti suosittelisit palvelujamme muille yrityksille?

Kiinnostuitko palveluistamme?

Autamme mielellämme jos sinulla on jotain kysyttävää.